Türk Telekom şikayet kaydı nasıl yapılır?

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Numarası

  1. Türk Telekom ile iletişim kurmak, her türlü öneri, şikayet ve talepte bulunmak isteyen bireysel müşterileri için Türk Telekom müşteri hizmetleri operatör numarası: 444 1 444. …
  2. Türk Telekom kurumsal müşterileri için çağrı merkezi numarası: 444 5 444.

Türk Telekom çekmiyor nereye şikayet edebilirim?

Türk Telekom Müşteri hizmetleri: Türk Telekom Müşteri Hizmetleri numarası: 444 1 444. Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri: 444 5 444. Şikayet Kaydı (Web sitesi üzerinden)

Ttnet hangi bakanlığa şikayet edilir?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Türk Telekom.

Fazla gelen internet faturası nereye şikayet edilir?

İnternet Faturasına Nasıl İtiraz Edilir? Yüksek gelen internet faturasına internet sağlayıcı müşteri hizmetleri üzerinden itiraz edilir. Ayrıca online müşteri sistemleri ve müşteri destek e-posta adresleri üzerinden de itiraz iletilebilir.

Devlete Şikayet Nasıl Yapılır?

E Devlet kapısı üzerinden CİMER'e başvuruda bulunmak da kolaydır. Öncelikle https://www.turkiye.gov.tr/cumhurbaskanligi bu linke tıklamalı ve E Devlet üzerindeki Cumhurbaşkanlığı sitesine gidilmelidir. Ardından kişi önüne çıkan seçeneklerden Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne tıklamalıdır.

4441444 den müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır?

İlk olarak 444 1 444 müşteri temsilciliği numarası tuşlanır. Daha sonra robot sesi duyulur duyulmaz 1'e basılır. En son işlemde ise müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için sırasıyla 1, 3, 1 ve 4'e basılır.

İnternet çekmiyor nereye şikayet edilir?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.